Bronie, podobnie jak pancerze, dzielimy na kilkanaście rodzajów. Główny podział ogranicza się do stwierdzenia, czy broń jest bezpośrednia (miecze), czy dystansowa (łuki). Broń bezpośrednia: - Miecze (jednoręczny przedni i tylni, dwuręczny) - Topory (jednoręczny i dwuręczny) - Buławy (jednoręczny przedni i tylni, dwuręczny) - Młoty (jednoręczny(tylko strażnik gór), dwuręczny) - Halabardy (jednoręczny(tylko strażnik), dwuręczny) - Łańcuchy (jednoręczny) - Kostury (jednoręczny i dwuręczny) - Sztylety (jednoręczny przedni i tylni) - Rękawice (jednoręczny) Broń dystansowa: - Łuki (dwuręczny) - Kusze (dwuręczny) - Kusze jednoręczne (jednoręczny) - Strzelby (dwuręczny)
Nie będę tutaj opisywał obrażeń i szybkości broni, ponieważ zależą one od wielu innych czynników, takich jak umiejętności władania bronią, czy styl (możliwe style w nawiasach). Oczywiście, podczas tworzenia postaci, możesz stworzyć swoją własną broń, mimo, iż nie ma tutaj podanych jej statystyk. Gdy założysz swoją postać, mistrz gry automatycznie oceni szybkość i obrażenia twojej broni. Ponadto bronie, podobnie jak pancerze, możesz ulepszać poprzez kowali oraz tickety. Aha, na początku gry, możesz stworzyć DOWOLNĄ broń spośród wymienionych powyżej.
|