Profesje są podstawą twojego stanu majątkowego. Tylko dzięki nim miejscy fachowcy mogą cię zatrudnić. Profesji jest wiele, jednak każda postać może posiadać tylko jedną ( wyjątkiem są Kreatorzy, którzy po nauczeniu się jednej z umiejętności mogą specjalizować się w dwóch profesjach ). Spis profesji: - Kowalstwo - pozwala wykuwać miecze. Potrzebne są do tego składniki ( najczęściej kamienie ) i przepis. - Górnictwo - pozwala na zdobywanie skał. Potrzebne są do tego skała z kruszcem i kilof. - Zielarstwo - pozwala na zbieranie ziół. Potrzebne są do tego zioła. - Rybactwo - pozwala na łowienie ryb. Potrzebne są do tego wędka i jezioro ( z rybami oczywiście ). - Kucharstwo - pozwala na gotowanie jedzenia. Potrzebne są do tego mięso zwierzyny i piec/ognisko. - Karczmarstwo - pozwala na zarządzanie karczmą oraz wytwarzanie alkoholów. - Zbieranie skór - pozwala na skórowanie zwierząt. Potrzebne są do tego nóż i ciało zwierzyny. - Znachorstwo - pozwala na leczenie obrażeń. Potrzebne są do tego zioła i mana. - Zaklinanie - pozwala na zaklęcie żywiołu w broni oraz możliwość "zbierania" wirów magii. Potrzebne są do tego kamienie many i broń. - Tworzenie Run - pozwala na tworzenie kamieni many. Potrzebne są do tego skała i mana. - Płatnerstwo - pozwala na tworzenie pancerzy. Potrzebne są do tego składniki i przepis. - Garbarstwo - pozwala na tworzenie ubrań i lżejszych pancerzy. Potrzebne są do tego skóry zwierząt i przepis. - Alchemia - pozwala na tworzenie mikstur. Potrzebne są do tego zioła i przepis. - Wynalazczość - pozwala na wymyślanie nowych broni, budowli itp. - Budownictwo - pozwala na budowanie budowli. - Inżynieria - tworzenie planów budynków, broni, zbroi itp. - Rolnictwo - pozwala na uprawianie zboża, opiekę nad zwierzętami hodowlanymi itp. - Drwalnictwo - ścinanie drzew. - Złotnictwo - wytwarzanie złota, naszyjników, pierścieni.
|