Avinion PBF

Avinion RPG PBF

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-12-16 16:11:20

Carney

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-12
Posty: 486
Punktów :   

Klasy specjalne

Klasy specjalne to nazwa trzech specjalnych zdolności, jakich może cię nauczyć każda z organizacji, po osiągnięciu odpowiedniego poziomu reputacji (szanowany). Maksymalnie, można nauczyć się dwóch klas specjalnych (jednak można należeć tylko do jednej organizacji).
Poniżej spis wszystkich klas oraz ich umiejętności:

1. Kupiec
a) targowanie się
b) wykrywanie oszustw
c) walka wręcz

2. Strażnik
a) walka halabardą/celność kuszy
b) blok
c) postawa obronna

3. Paladyn
a) błogosławieństwo (zwiększa zdolności bojowe i morale. Ponadto, twoim bogiem zostaje Aerox)
b) magia światła
c) walka mieczem

4. Bandyta
a) kradzież kieszonkowa
b) otwieranie zamków
c) ucieczka

5. Kapłan
a) magia światła
b) walka kosturem
c) widzenie (pozwala na ocenienie swoich szans w walce z przeciwnikiem, jak i odnalezienie jego słabych i mocnych punktów)

6. Strażnik gór
a) postawa obronna
b) celność strzelby
c) atak tarczą/obrona tarczą

7. Berserker
a) walka rękawicami/walka młotem
b) furia (zwiększa dwukrotnie zadawane obrażenia)
c) niewrażliwość (pozwala na tymczasową niewrażliwość na ataki. UWAGA! nie działa na magię!)

8. Tancerz/Strażnik Lasu
a) walka dwoma broniami/celność łuku
b) unik
c) szybkość

9. Druid
a) ożywienie drzewa
b) magia życia
c) błogosławieństwo natury (zwiększa twoje zdolności magiczne. Ponadto twoim bogiem staje się Nashana)

10. Tar
a) furia
b) walka toporem
c) podwójne cięcie (pozwala na wykonanie dwóch ataków w czasie, gdy przeciwnik wykona tylko jeden)

11. Szaman
a) walka buławą/walka toporem
b) magia energii
c) wezwanie wilka (przywołuje wilka, który pomaga ci w walce)

12. Najemnik
a) walka toporem/walka mieczem
b) celność kuszy/celność strzelby
c) kamienna skóra (zwiększa twoją obronę dwukrotnie)

13. Opuszczony
a) ofiarowany (daje możliwość przemiany w nekasfora, dzięki czemu twoja siła magiczna, zwiększa się potrójnie)
b) walka mieczem/walka kosturem
c) odporność magiczna

14. Czarnoksiężnik
a) magia zniszczenia
b) ofiarowany
c) podróż duszy (pozwala na chwilowe opuszczenie ciała, przez czarnoksiężnika)

15. Nekromanta ---> Licz
a) magia śmierci
b) ulepszone wskrzeszenie umarłych (pozwala na wskrzeszanie do życia bohaterów, jako nieumarłych)
c) walka sztyletem

16. Zabójca
a) niewidzialność
b) walka sztyletem/kuszą jednoręczną
c) ucieczka

17. Niszczyciel
a) kamienna skóra
b) walka mieczem
c) postawa ofensywna

18. Czarodziej
a) ulepszony żywioł
b) walka kosturem
c) regeneracja magiczna

19. Strażnik bogów
a) walka mieczem/walka kosturem/celność kuszy
b) forma ducha (pozwala na chwilową przemianę w ducha bogów. W tym stanie jesteś odporny na wszystkie szkoły magii oraz bronie, po za magią energią, która jest w stanie zadać ci śmiertelne obrażenia)
c) błogosławieństwo

20. Legionista
a) walka mieczem
b) ulepszony żywioł
c) błogosławieństwo boga ciemności

Pierwszą z umiejętności wybieramy sami, podczas ustalenia klasy specjalnej. Do rozwoju następnej, potrzebne są "tickety" (prostokątne przedmioty, wypadające z bossów i groźniejszych przeciwników).
Oczywiście, niema przymusu, co do posiadania klasy specjalnej, jednak bez niej jest bardzo ciężko przetrwać.


http://img26.imageshack.us/img26/558/avinionadminrz9.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naszaklasa2c.pun.pl www.dbpoland.pun.pl www.makoma.pun.pl www.freciochy.pun.pl www.eti-freaks.pun.pl