Avinion RPG PBF
Bronie, podobnie jak pancerze, dzielimy na kilkanaście rodzajów. Główny podział ogranicza się do stwierdzenia, czy broń jest bezpośrednia (miecze), czy dystansowa (łuki).
Broń bezpośrednia:
- Miecze (jednoręczny przedni i tylni, dwuręczny)
- Topory (jednoręczny i dwuręczny)
- Buławy (jednoręczny przedni i tylni, dwuręczny)
- Młoty (jednoręczny(tylko strażnik gór), dwuręczny)
- Halabardy (jednoręczny(tylko strażnik), dwuręczny)
- Łańcuchy (jednoręczny)
- Kostury (jednoręczny i dwuręczny)
- Sztylety (jednoręczny przedni i tylni)
- Rękawice (jednoręczny)
Broń dystansowa:
- Łuki (dwuręczny)
- Kusze (dwuręczny)
- Kusze jednoręczne (jednoręczny)
- Strzelby (dwuręczny)
Nie będę tutaj opisywał obrażeń i szybkości broni, ponieważ zależą one od wielu innych czynników, takich jak umiejętności władania bronią, czy styl (możliwe style w nawiasach). Oczywiście, podczas tworzenia postaci, możesz stworzyć swoją własną broń, mimo, iż nie ma tutaj podanych jej statystyk. Gdy założysz swoją postać, mistrz gry automatycznie oceni szybkość i obrażenia twojej broni.
Ponadto bronie, podobnie jak pancerze, możesz ulepszać poprzez kowali oraz tickety.
Aha, na początku gry, możesz stworzyć DOWOLNĄ broń spośród wymienionych powyżej.
Offline