#1 2009-02-21 00:52:10

Carney

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-12
Posty: 486
Punktów :   

Klasy

Klasa bohatera w tej grze, ma trochę inne znaczenie, niż w innych. Klasę, można wybrać dopiero po opuszczeniu akademii. Wiedz jednak, że nie wszystkie klasy są dostępne, po wyjściu ze szkoły. Wybór klasy, wiąże się z twoją ścieżką ( wybierana przy zapisach ). Każda ścieżka posiada dwie klasy do wyboru. Po osiągnięciu 15 poziomu, możesz wybrać klasę drugorzędną ( dowolną ).

1.Ścieżka Wojownika:
- Walka
Ścieżka walki skupia się na zadawaniu jak największych obrażeń, znacznie osłabiając obronę. Wojownicy walki, są znani z tego, że zabijają całe oddziały wrogów w trymiga, jednak często życie odbiera im "przypadkowa strzała". Ta klasa specjalizuje się w walce broniami dwuręcznymi.
- Obrona
Ścieżka obrony jest przeciwieństwem do ścieżki walki. Obrońcy, nawet z najprostszym przeciwnikiem męczą się niemiłosiernie. Jednak w przeciwieństwie do "walczaków" obrońcy mogą przyjąć na siebie ciosy przeciwników potężniejszych od gracza. Obrońcy najczęściej walczą mieczami jednoręcznymi, a w drugiej ręce trzymają tarczę.
2.Ścieżka Maga:
- Żywioł
Klasa żywiołu ( lub maga ) specjalizuje się w magii. Umiejętności klasy, zależą od żywiołu jaki wybrałeś na początku gry. Jest to bardzo ciekawa ścieżka rozwoju, ponieważ dzięki niej możesz poznać podstawowe czary innego żywiołu niż twój. Magowie walczą konturami lub tylko rzucają czary.
- Krew
Magia Krwi opiera się na zupełnie innych zasadach niż magia normalna. Do większości czarów, magowie krwi, nie zużywają magi, za to "płacą" swoją krwią ( Punktami Życia ). Klasa ta jest bardzo lubiana przez orków. Adepci krwi walczą sztyletami, a czasem lżejszymi broniami jednoręcznymi.
3.Ścieszka Strzelca:
- Łowy
Łowcy to postacie które uwielbiają działać z zaskoczenia. Zawsze zaopatrzeni w kołczan strzał i gotowi by strzelić cię prosto w plecy. Ich najbardziej uciążliwą umiejętnością jest wycofanie, które pozwala na cofnięcie się i oddanie strzału. Trudno się nim gra, ale jeszcze trudniej gra się przeciwko niemu. Łowcy używają łuków, a przy pasie posiadają nóż do obdzierania zwierzyny, lub w ostateczności, do ataku.
- Precyzja
Ścieżka precyzji, podobnie jak w przypadku Wojownika, różni się znacznie od łowów. Kusznicy ( bo tak są nazywani ci, którzy korzystają z tej klasy ) zawsze patrzą przeciwnikowi w oczy, aby zawsze trafić swój cel. Precyzja pozwala na zadawanie większych obrażeń od łowów, jednak kosztem szybkości. Kusznicy, jak sama nazwa wskazuje, posługują się tylko kuszą, a przy pasie zawsze posiadają sztylet, który używają w momencie niebezpieczeństwa.
4.Ścieżka Innomit:
- Kreatywność
Klasa w 99% niezwiązana z walką. Kreatorzy zajmują się tworzeniem wszystkiego czego się da. To oni podejmują się pracy kowala, garbarz itp. Najczęściej spotkasz ich w zamkniętym pomieszczeniu, w którym produkują strzały, miecze, a może nawet obrazy? Kreator w razie zagrożenia życia, najczęściej posługuje się młotkiem lub innym "narzędziem pracy".
- Zwiad
Zwiadowcy są bardzo podobni do łowców. Zawsze w ukryciu, zawsze w gotowości, zawsze od tyłu ( bez skojarzeń ). Co odróżnia ich od łowców? Po pierwsze zwiadowcy są szybsi i bardziej przebiegli ( trudniej ich zauważyć ) niż łowcy. Po drugie łowcy są zaprawieni w strzelaniu, zwiadowcy z uciekaniu i obserwowaniu. Ulubioną bronią zwiadowcy jest kusza, jednak co niektórzy posługują się nowoczesnymi kuszami jednoręcznymi.


http://img26.imageshack.us/img26/558/avinionadminrz9.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cs-proshow.pun.pl www.thesecretcircle.pun.pl www.lkt.pun.pl www.lwie-stada.pun.pl www.urania.pun.pl