#1 2009-02-21 20:59:07

Carney

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-12
Posty: 486
Punktów :   

Żywioły - Magia

Każda postać ma swój żywioł. Dzięki niemu możesz używać magii. Istnieje 9 żywiołów, a każdy z nich ma 4 zaklęcia ( każdy czar ma 2 poziomy ):

1. Czary Ognia:
a) Kula ognia - tworzy ognistą kulę, którą można posłać na przeciwników. Im wyższy poziom zaklęcia, tym kula ognia większa.
b) Mur ognia - tworzy wokół gracza ognisty mur, który chroni go przed atakami bezpośrednimi. Dodatkowo, na wyższym poziomie, przeciwnik, który stanie na murze, zaczyna się palić.
c) Podpalenie - zapala wybrany cel.
d) Zaklęty ogień - przenosi żywioł ognia na broń.
e) Sidła ognia - ręce maga zaczynają płonąć ogniem, który gracz może rzucać lub uderzać w przeciwników, a na wyższym poziomie zaawansowanie, tworzyć "pasy ognia" nakierowane we wrogów. Ponadto, na drugim poziomie, mag pod wpływem tego czaru, zyskuje stuprocentową ochronę przed magią ognia.
f) Fala ognia - grasz wysyła na przeciwników fale ognia, która dość skutecznie ich spala. Na poziomie drugim, mag jest w stanie wysłać dwie fale jednocześnie.

2. Czary Ziemi:
a) Moc Ziemi - gracz pod wpływem tego zaklęcia zwiększa swoją obronę, a później zadawane obrażenia oraz szybkość gracza.
b) Zmiażdżenie - pozwala na chwilowe przywołanie "rąk ziemi", które zwiększają siłę gracza, a na wyższych poziomach są wstanie zatrzymać, a nawet zmiażdżyć przeciwnika.
c) Ruchoma ziemia - mag tworzy ruchomą ziemie, która (gdy przeciwnik na nią wejdzie), powoduje jego wciągnięcie (wroga, nie maga )
d) Zaklęta Ziemia - przenosi żywioł ziemi na broń.
e) Kamienny uścisk - zamienia wroga w kamień. Na drugim poziomie, ponadto "niszczy" obroną celu, którego dzięki temu można rozłupać silnym uderzeniem broni.
f) Grad Meteorów - przywołuje z nieba wielkie kamienie, które jednym uderzeniem niszczą sporą ilość przeciwników.

3. Czary Powietrza:
a) Przyśpieszenie - zwiększa szybkość gracza, pod wpływem zaklęcia.
b) Pchnięcie - magiczne odepchnięcie przeciwnika. Na wyższym poziomie, pozwala blokować ataki, a nawet zaklęcia wrogów
c) Wiatr - zwiększa siłę wiatru, dzięki czemu przeciwnik ma trudności z przemieszczaniem się.
d) Zaklęty wiatr - przenosi żywioł powietrza na broń.
e) Duszenie - powietrze łapie przeciwnika za gardło, przez co wróg nie może się poruszać, a na drugim poziomie oddychać.
f) Tornado - tworzy wielką trąbę powietrzną, która niszczy wszystko na swojej drodze. Na drugim poziomie efekt tornada jest dłuższy.

4. Czary Lodu:
a) Lodowa lanca - tworzy długi lodowy pocisk, który potrafi przebić prawie wszystkie pancerze. Im wyższy poziom, tym lanca dłuższa i wytrzymalsza.
b) Lodowa błyskawica - tworzy chłodną błyskawicę, która używana jest, do ataku, a na wyższym poziomie do blokowania innych magicznych ataków (błyskawic i kul).
c) Zamrożenie - zamraża przeciwnika, który pod wpływem zaklęcia nie może się poruszać, jednak za cenę zwiększonej obrony. Można stosować na przeciwnikach.
d)  Zaklęty lód - przenosi żywioł lodu na broń
e) Grad - przywołuje z nieba lodowe kulki, które zadają poważne obrażenia przeciwnikom.
f) Okrąg mrozu - tworzy magiczny krąg wokół maga, który zadaje ogromne obrażenie przeciwnikom, którzy w niego wejdą. Na wyższych poziomach, gdy przeciwnik wejdzie na okrąg, wychodzą z niego kolce.

5. Czary Energii:
a) Błyskawica - z ręki maga wypływa niebieska błyskawica, która spowalnia przeciwnika oraz zadaje mu poważne obrażenia. Na wyższych poziomach, z pomocą obu rąk, można utworzyć "łańcuch błyskawic", która rani jednocześnie kilkunastu wrogów.
b) Tarcza energetyczna - tworzy magiczną, niezniszczalną tarczę, która chroni gracza przed wszystkimi atakami. Niestety, w środku niej, gracz nie może się poruszać, a samo zaklęcie zabiera ogromne ilości many. Im wyższy poziom zaklęcia, tym dłuższa "żywotność" zaklęcia.
c) Kula energii - tworzy kule, stworzoną z energii, w ręce maga, którą może wykorzystać do niszczenia przedmiotów oraz niszczenia wrogów.
d) Zaklęta energia - przenosi żywioł energii na broń.
e) Pchnięcie - popycha przeciwnika. Na II poziomie, stosowane do blokowania zaklęć.
f) Sfera energii - tworzy sferę, wypełnioną w środku energią, która rozrywa ciała przeciwników, którzy znaleźli się w jej środku. Ponadto, ucieczka ze sfery jest prawie niemożliwa, ponieważ zmniejsza ona szybkość wrogów dziesięciokrotnie. Na wyższych poziomach, efekt "ładowania" sfery, zamienia się w Tarczę energetyczną, dzięki czemu mag chroniony jest przed wszystkimi atakami z zewnątrz.

6. Czary Zniszczenie:
a) Uderzenie mocy - wysyła na przeciwnika żywioł zniszczenia, który zadaje mu ogromne obrażenia.
b) Potężne odepchnięcie - odpycha przeciwnika. Na wyższym poziomie, pozwala blokować ataki, a nawet zaklęcia wrogów
c) Czarna kula - tworzy czarną kulę, która zadaje poważne obrażenia przeciwnikowi.
d) Wzmocnienie - przenosi żywioł zniszczenia na broń.
e) Absorbancja - wsysa energię przeciwnika, która zwiększa manę czarnoksiężnika.
f) Implozja - zaklęcie, które swój początek ma wewnątrz wroga. Powoduje ono rozerwanie wroga "od środka". Według niektórych, najpotężniejsze z zaklęć.

7. Czary Życia:
a) Leczenie - ulecza towarzysza z otrzymanych obrażeń.
b) Kula światła - tworzy świetlistą kulę, która zadaje poważne obrażenia przeciwnikom. Na wyższych poziomach ma właściwości lecznicze, jeżeli trafi w "czysty obiekt".
c) Błyskawice światła - tworzy żółtą błyskawicę, która często jest stosowana, do ataku oraz blokowania ataków magicznych.
d) Miecz Bogów - przenosi żywioł światła na broń.
e) Sen - usypia przeciwnika.
f) Wygnanie - powoduje natychmiastowe zniszczenie nieumarłej jednostki. Nie działa na bohaterów.

8. Czary śmierci:
a) Wyssanie życia - wysysa życie z przeciwnika, w celu uleczenia siebie samego. Można stosować na sojusznikach. Nie działa na nieumarłych.
b) czarna kula - tworzy czarną kulę, która zadaje poważne obrażenia przeciwnikowi.
c) Przywołanie IMPa - przyzywa impa, który walczy po twojej stronie.
d) Miecz śmierci - przenosi żywioł śmierci na broń.
e) Zabójstwo - natychmiastowe uśmiercenie wroga.
f) Przywołanie z zaświatów - przyzywa nieżywą istotę, która ożywa jako nieumarłych.

Czary są kilkupoziomowe:
a) 3 poziomy
b) 3 poziomy
c) 1 poziom
d) 1 poziom
e) 2 poziomy
f) 2 poziomy


http://img26.imageshack.us/img26/558/avinionadminrz9.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.moto-zulawy.pun.pl www.elders.pun.pl www.rpgseriale.pun.pl www.bleachmmorpg.pun.pl www.frags-fighter.pun.pl