#1 2009-04-13 23:07:35

Carney

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-12
Posty: 486
Punktów :   

Era Bohaterów

Ważniejsze wydarzenia z tego okresu.
- Ur-Shakal, zabija ostatniego z orkowych szamanów sprzeciwiających się jego władzy. Orkowie są zjednoczeni, jednak nadal słabi, by udało im się przetrwać zbliżające się zagrożenie.
- Ur-Shakal postanawia znaleźć grupę ludzi, którzy pomogą mu w walce z nieznanym przeciwnikiem.
- Irin Gonish, zostaje mianowany najlepszym studentem akademii wojennej ludzi. Drugie miejsce zajmuje jego przyjaciel, Carney LaHan. Trzecia jest świetna kuszniczka, Jaina Elefoor.
- Nieumarli zaczynają rosnąć w siłę. Rozpoczyna się budowa sieci podziemi pod Kinoray, gdzie można się dostać, jedynie przez bibliotekę w tym właśnie mieście.
- Nieumarli rozpoczynają najazd na królestwo ludzi. Początkowo jest niezauważalny, jednak powoli nieumarli rozpoczynają atakować z coraz to większą siłą.
- Carney LaHan, jest jednym z obrońców, niewielkiej mieściny Valandaine. Tam dochodzi do walki między nim, a Shuranem - mutantem stworzonym, przez nieumarłych. Mimo wielu problemów, Carney'owi, udaje się pokonać furianta, początkowo ( za pomocą zdobytego, nieznanego sztyletu ), odcina mu obie ręce, po czym dobija go dzięki czaru błyskawicy, który wykonał dzięki mocy sztyletu. Mimo ogromnej wartości zwycięstwa Carney'a, jest ono zapomniane i nie przynosi żadnej sławy człowiekowi.
- Karypto rozpoczyna swój trening bojowy. Poznaje między innymi mistrzów Llaiy'a i Durenbinga, oraz przyszłych przyjaciół: Odysa i Quariona.
- Losy Karypto wiążą się z wojną poprzez naszyjnik lisza, w którego posiadanie wszedł Llaiy. Elf musi walczyć ze swoim mistrzem i niespodziewanie wychodzi z pojedynku wygrany, niszcząc przy okazji naszyjnik ( przynajmniej tak mu się wydawało ).
- Irin Gonish angażuje się w obronę Kinoray. Niestety zostaje zmanipulowany przez Ker-Uniza, jednego z najbardziej wpływowych liszy, który podaje się za jednego z dowódców obrony miasta. Niespodziewający się niczego Irin wybija całą ludność Kinoray, przypieczętowując przejście miasta na stronę Ręki Śmierci. Od tej chwili, Kinoray staje się stolicą umarłych.
- W Hukakash, ogromną sławę zyskuje Kael. Okazuje się on być wspaniałym magiem, jednocześnie świetnie posługując się bronią. Zdobywa on Rękę lisza, na polecenie swojego mistrza Kurrakasha. Po pewnym czasie, życie Kael'a odwraca się gwałtownie. Podjął on wtedy wybór, którego żaden demon by nie dokonał, poparł Ur-Shakala, sprzeciwiając się tym samym wszystkim liszą i ( mimo że tego nie wiedział ) większości ludu Hukakash.
- Wśród krasnoludów świetnie radzi sobie Wergosil. Mimo, iż w tym okresie nie zasłynął z walki, jego wszędobylstwo, przyczyniło się do tego, że krasnoludy miały świeże informacje na temat wojny.
- Kael wpada w intrygę na skalę państwową. Musi wytropić i znaleźć zdrajcę wśród demonów. Po długich i zawiłych epizodach, demon dowiaduje się, że za wszystkim stoi jego mistrz Kurrakash "Słaby". W finałowej walce, z ogromnym trudem, Kael zabija potwora, poprzez wyssanie energii z jego miecza, a na samym końcu dobiciu demona.
- Karypto wraz z Odysem, wyruszają raz na zawsze pokonać Ker-Uniza. Mimo nieczystej walki ze strony lisza ( który kolejno przyzywał zombie, a na samym końcu umarłego smoka ), dwójce przyjaciół udaje się pokonać lisza, dzięki temu osłabiając znacząco nieumarłych.
- Kael znów wpada w kłopoty. Tym razem wpada na trop Er-Duzandara, który poszukuje w Enisto, kolejnego artefaktu lisza: korony. Demonowi pomaga Ur-Shakal, który każe mu znaleźć mityczny miecz demonów. Broń ta jest strzeżona przez strażnika, który w końcu polega po trudnej i nierównej walce. Jednak zdobywając miecz, kłopoty Kaela tylko się powiększyły. Teraz musiał zdobyć kamień ognia, znajdujący się w Rumbilli - stolicy krasnoludów. Aby zdobyć kamień, Kael musi zabić jednego z dwóch władców krasnoludów. Udaje mu się to, po czym ucieka z Rumbilli prosto do Enisto. Na miejscu okazuje się, że to nie Ur-Shakal, a Er-Duzandar wydawał mu wszystkie polecenia. Lisz był pewny, że zabijając Kaela, zdobędzie miecz demonów oraz pozbędzie się dwóch trudnych przeciwników ( władcy krasnoludów i Kaela ). Mimo że Duzandar posiadał Szatę Lisza ( dającą niewidzialność ), poległ poprzez podstęp Kaela, który w ostatecznym rozrachunku, pokroił lisza na 1000 kawałków.
- Karypto, według poleceń Ur-Shakala, udaje się do Lorii, gdzie pochowana jest największa wojowniczka elfów Shellasa. Według orka, mogą się tam również znajdować dwa miecze należące do elfki. Gdy Karypto dochodzi do Lorii, dołącza się do niego Ur-Shakal, który nie chce, by elf wpakował się w wielkie kłopoty. Okazuje się to jednak nieuniknione. Na miejscu Karypto łapie za miecze, co uruchamia pułapkę zastawioną przez Llaiy'a, który zaślepiony żądzą władzy przywołuje ducha Shellasy, który przystępuje do walki z Ur-Shakalem. Walka mimo fatalnego przebiegu, zostaje wygrana przez Karypto i Ur-Shakala, ponieważ ork użył swojej ulubionej broni - iluzji. Shellasa zniszczyła klona orka, a on miał czas na naładowanie sił do sfery energii, która błyskawicznie zmiotła z powierzchni ziemi ducha wojowniczki, jak i Llaiy'a. Od tej pory, Karypto zostaje posiadaczem mieczów Shellasy.
- W Enisto, do Kaela dołącza Karypto oraz prawdziwy Ur-Shakal. Razem schodzą do podziemi miasta, gdzie muszą pokonać chmarę wampirów ( niszczy je Ur-Shakal za pomocą Sfery Energii ), smoka ( zabili go jednocześnie Kael i Karypto, atakując miejsce, gdzie brakowało mu łuski ) oraz ożywionego i przemienionego w mutanta Kurrakasha ( załatwił go Ur-Shakal, z pomocą dwóch przyjaciół ).
- Kael wrócił do Hukakash. Na miejscu spotkała go niemiła niespodzianka. Tron, który zdobył poprzez zdobycie miecza demonów, przejął jeden z dwóch synów Kurrakasha. Kael od razu ruszył odzyskać to co mu się należy i bez większych problemów zabił jednego z synów Kurrakasha.
- Z rodu Kurrakash, pozostała tylko jedna osoba - Aldin Kurrakash. Kael wiedział, że aby zapanował pokój, musi zabić demona lub przeciągnąć go na swoją stronę. Demon bardzo słusznie wybrał to drugie, przez co ostatni z Kurrakash'ów stał się głównym informatorem władcy.
- Do Hukakash i Cor-Hack doszły wieści, że Ter-Urazar ( który jest synem Farasa - boga Ognia ), chcę zaatakować zbuntowane demony z Gerowin. Kael nie zastanawiając się zbyt długo, podstępem wchodzi w poczet wroga i zdobywa ważne informacje, jednocześnie opóźniając marsz na Doreyol.
- Karypto coraz częściej wysyłany jest do portu ludzi Sterilli, który jest nieustannie nękany przez nieumarłych. Elfowi udaje się odeprzeć zagrożenie, jednocześnie poznając zwiadowce ludzi Jaine Elefoor. Elf początkowo myślał, że Jaina jest mężczyzną ( jej prawdziwą osobowość poznaje dopiero po bitwie o Doreyol ).
- Ur-Shakal zbiera Kaela, Karypto, Wergosila i Jainę do obozu niedaleko Bastowill, gdzie obmyślają plan działania przeciw natarciu umarłych na stolicę ludzi. Ustalają oni, że połączą siłę wszystkich artefaktów lisza, jakie w tej chwili posiadają, przez co spowodują zniszczenie wszystkiego w okręgu parunastu metrów. Po przybyciu do Doreyol, grupa zauważa armię ludzi, która mimo przekonywania przez Jainę i Karypto nie chce odejść z pola działania zaklęcia. Jaina postanawia udać się do jej przyjaciela, który być może przekona ludzi do odwrotu. Karypto podąża za nią.
- W tym samym czasie, Ur-Shakal, Kael i Wergosil, liczą na szybki sygnał od Karypto. Niestety elf nie daje znaków życia, a armia nieumarłych się zbliża. Ur-Shakal postanawia zaryzykować i używa mocy artefaktów nie myśląc o obrońcach Doreyol. Zaklęcie zadziałało w 100%, niszcząc wszystkich nieumarłych i ludzi na polu bitwy. Tylko pomysłodawcy przeżyli, schronieni przez tarczę energii Ur-Shakala. Jednak ktoś chciał, aby to tak się potoczyło...
- ... radość trójki bohaterów została przerwana. Przed obrońcami stanął demon. Początkowo Ur-Shakal myślał, że to Ter-Urazar, jednak po słowach przeciwnika -"Teraz już nie przeżyjesz." - rozpoznał największego wroga wszystkiego co żyję. Tak, był to Darkins. Demon chwalił się z jaką to łatwością zabił Ter-Urazar'a i przejął kontrole nad całym Gerowin. Po krótkiej wymianie zdań Darkins rozpoczął atak swoim łańcuchem. Broń demona uderzyła Wergosila, który błyskawicznie stracił przytomność. W obronie Kaela, na Darkinsa wyskoczył Ur-Shakal, trzymał się nieźle, jednak został osłabiony przez przeciwnika, który dodatkowo zniszczył topór orka - Podstęp Szakala. A więc został tylko Kael, mimo ogromnej determinacji z jaką walczył, król demonów nie miał wiele szans i został brutalnie zabity przez Darkinsa, który przebił na wylot klatkę piersiową Kaela. Wtedy to Darkins ukradł wszystkie artefakty lisza i już miał dobijać Wergosila, jednak został zaskoczony przez Karypto, który wrócił wraz Jainą z wnętrza Doreyol. Karypto, podobnie jak Kael walczył dzielnie, jednak również został pokonany przez Darkinsa, który złapał łańcuchem miecze Shellasy, co sprawiło, że elf stracił przytomność. Gdy walka wydawała się przegrana, a Darkins miał dobijać wrogów, za nim pojawił się Carney ( to jego na myśli miała Jaina ). Człowiek, niespostrzeżenie, wyciągnął z kieszeni "Gwiazdę Teleportacji", którą uderzył demona w plecy, co spowodowało powrót Darkinsa do Gerowin.
- Ur-Shakal, Wergosil i Karypto zaczęli odzyskiwać przytomność. Czekali już na nich Carney z Jainą, którzy chcieli się dowiedzieć jak wyglądała walka. Wszyscy powiedzieli to co pamiętali, jednak dopiero później Ur-Shakal przypomniał sobie o martwym Kaelu. Wszystkim wydawało się, że jednak Darkins odniósł zwycięstwo, zabijając demona, jednak ork wpadł na ryzykowny, acz możliwy do wykonania pomysł. Ktoś musiał przedostać się do wnętrza Miecza Demonów i otworzyć "Bramę Powiązania". Dzięki temu Kael mógłbym zostać wskrzeszony, a na dodatek stać się potężniejszym niż był. Jednak porażka oznaczałaby śmierć drugiej osoby z grupy. Uratować Kaela, mimo sprzeciwu wewnątrz siebie, podjął się Karypto. Elf udał się do wnętrza miecz i w ostatniej chwili aktywował bramę. Kael znowu żył. Ponadto okazało się, że broń którą zniszczył Darkins, nie był Podstęp Szakala, a tylko podróbka. Prawdziwy Szakal, był użyty tylko trzy razy: podczas ucieczki ze świątyni Ur-Biniz, w walce z Ter-Arakishem oraz podczas walki z Er-Kurazanem.
- Gdy przyjaciele świętowali zwycięstwo w bitwie, nieumarli zbierali artefakty. Do kompletu brakowało im tylko Naszyjnika lisza. Jego odnalezienie powierzono Irinowi Gonishowi. Człowiek, znalazł go w grobowcu Shellasy, przy miejscu gdzie Karypto wraz z Ur-Shakalem walczyli z Llay'em i duchem Shellasy. W nagrodę za zasługi, Irin został przemieniony w nieumarłego. Podczas przemiany Gonish nawrócił się, jednak było już za późno. Wołanie swojego przyjaciela LaHan'a nic nie pomogło. Nowy sługa lisza został nazwany Nordish Lehan ( nieumarli myśleli, że krzycząc Lahan, wyraził chęć posiadania takiego nazwiska w drugim życiu. Ponadto umarli myśleli, że krzyczy "Lehan", a nie "Lahan" ).
- Dzięki zdobyczy Darkinsa i Nordisha, Nur-Dasar przyzywa Er-Kurazana, z zaświatów, do świata Avinion. Lisz jest wyczerpany, ale rządny zemsty. Darkins przedstawia mu swój plan "Niezawodny", który ma obejmować zjednoczenie kontynentu, a później całego świata, pod sztandarem Nieumarłych i Darkinsa.
- Er-Kurazan przystępuje do ofensywy. Dzięki pomocy Nur-Dusara, królestwo ludzi zaczyna podupadać. Karypto, Odys, Wergosil i Kael, wyruszają do Enisto, aby z zaskoczenia przerwać szturm wojsk nieumarłych na resztę kontynentu. Ich plan polegał na zabiciu 4 głównych dowódców lisza, a na samym końcu pokonaniu Nordisha. Ich plan nie powiódł się, ponieważ Darkins wyśledził czwórkę bohaterów i wysłał ich do więzienia, założonego w miejsce wioski Valandaine.
- Na wieść o uwięzieniu 4 przyjaciół, Ur-Shakal, Carney i Aldin Kurrakash, wyruszyli by odbić ich z rąk Darkinsa. Z pozoru niezbyt skomplikowana misja, zamieniła się w prawdziwe piekło ( nei bez powodu nazwano ją "Furią Valandaine" ). Gdy 3 bohaterów znalazła się w więzieniu, odkryła że to pułapka. Ork, człowiek i demon rozpoczęli współpracę. Dzięki niej zabijali po kolei czwórkę dowódców lisza, a na samym końcu uwolnili więźniów. Mimo wielu trudów, najtrudniejsza okazała się ucieczka. Na początku, przyjaciele musieli się zmierzyć z Orgixem - wampirem specjalnie "zmienionym" przez nieumarłych. Mimo jego wielkiej siły, Ur-Shakal ostatecznie pokonał umarlaka, przecinając go w miejscu pasa na pół. Drugim przeciwnikiem był, niespodziewanie, Nordish. Wyzwał on Carney'a na pojedynek i pokonał go, jednak LaHan, zdołał przebiegle uciec z "miejsca które miało okazać się jego grobem". W złości o zły przebieg swojego planu, sprawy w swoje ręce wziął Darkins. Kluczowym dla losów walki z Darkinsem był moment, kiedy to demon, za pomocą łańcucha piekieł, przebił brzuch Odysa na wylot. Wtedy to Ur-Shakal, wykorzystując nieuwagę Darkinsa, użył zdolności "klona" i uciekł z resztą grupy, pozostawiając Darkinsa walczącego z sobowtórem orka.
- Darkins i Er-Kurazan, którzy byli wściekli z wyniku "Furii Valandaine", postanowili bez większego namysłu zaatakować Doreyol po raz drugi. Atak nieumarłych na początku bitwy poczynił wielkie szkody w murach miasta, które w zasadzie zniknęły. Wtedy jednak do boju wkroczyła "Aritia", czyli oddziały szkolone w "Okręgu Hallis", specjalnie do walki z nieumarłymi. Dowódcami obrońców byli Ur-Shakal i Dar-Henock. Nieumarłymi dowodził Nordish. Walka zmieniła swój obraz nie do poznania. Oddziały Aritii bez problemu niszczyły kolejne setki nieumarłych, same nie ponosząc prawie żadnych szkód. Przełomowym momentem walki był moment, kiedy to Nordish, za pomocą czaru "Lodowej Lańcy" zabił Dar-Henocka. Wtedy to z tłumu wyłonił się Carney, który wyzwał Nordisha na pojedynek. Tak jak podczas ich ostatniego spotkania, to Nordish miał przewagę, jednak w nieumarłym coś zaczęło się blokować. Wtedy to LaHan usłyszał wołanie Irina, który prosił aby go zabić. Carney skupiając w sobie resztki swoich sił, rozpoczął "Atak CLH", którego owocem była śmierć nieumarłego. Atakujący, osłabieni brakiem przywódcy, zostali szybko pokonani, a niedobitki armii, wypędzone daleko po za Doreyol.
- Ur-Shakal odkrył, że aby zwiększyć swoją moc musi aktywować 5 obelisków, każdy znajdował się w innej krainie. Z pierwszymi czterema wszystko udało się bez problemu. Jednak zaraz po aktywowaniu piątego, Ur-Shakal zemdlał, a nad Karypto, władza przejęła Shellasa. Teraz jedynie Kael mógł obronić wodza, przed gniewem zabójczyni demonów. Walka była uznana za najtrudniejszy pojedynek tej Ery, jednak Kael, dzięki magii i szybkiemu myśleniu, pokonał Shellase nie robiąc nić Karypto. Najpierw doprowadził on bowiem do starcia się Miecza Demonów z Mieczami Shellasy, dzięki czemu odkrył, że elfka czerpie energię z mieczy. Następnie kolejno niszczył lewy i prawy miecz Shellasy, ostatecznie wypędzając elfkę z tego świata. Zaraz po walce Ur-Shakal się przebudził.
- Wszyscy wiedzieli, że wojna się kończy, a zjednoczone siły nieumarłych i Darkinsa wkrótce zostaną rozbite. Er-Kurazan, chwycił się ostatniej deski ratunku i oddzielił półwysep Kinoray, od reszty kontynentu. Jednak okazało się również, że z zaświatów powrócił z zaświatów stary przyjaciel Ur-Shakala...
- ... Ter-Arakish. Ork, nie chcąc mieszać w stare porachunki swoich uczniów, sam wyruszył do ruin Ur-Biniz, aby ostatecznie pokonać swojego byłego "przyjaciela". Na miejscu okazuje się, że Ter-Arakish stał się duchem. Ur-Shakal, po ciężkiej walce pokonuje Ter-Arakisha, dzięki Sfery Energii, którą przywołał, gdy Ter-Arakish ośmiewał ciało klona Ur-Shakala.
- Bohaterom do sukcesu pozostało już tylko jedno - zabić Er-Kurazana. Jednak na wyspę "Nekropolis" nie dało się dostać statkiem, a inne środki transportu nie były jeszcze znane. Jedyną drogą było skorzystanie ze starożytnego portalu w "Astralinanurabin". Ur-Shakal, Karypto, Kael, Carney, Wergosil, Aldin i Jaina, dotarli do portalu z wieloma problemami ( musieli wyciąć połowę rasy mutantów ), a na miejscu spotkało ich wielkie zaskoczenie. Czekał bowiem na nich Darkins. Demon chciał po kolei niszczyć członków grupy, a pierwszego na swoją ofiarę wybrał Aldina. Ten wybór okazał się być najgorszym ze znanych wyborów Darkinsa. Aldin, jako łotrzyk, okazał się być szybkim i zwinnym wojownikiem i mimo wielu otrzymanych ran, zdołał ( na dodatek mając Darkinsa "na plecach" ) aktywować teleport do Gerowin, który wessał Darkinsa, pozostawiając wolną drogę do Kinoray. Niestety, Aldin z powodu licznych ran nie mógł dokończyć marszu. Razem z demonem została Jaina, która sądziła, że " i tak się tam nie przyda " ( w Kinoray ).
- Ostatnim pojedynkiem wojny, była walka piątki bohaterów z Er-Kurazanem. Na początku walki, Ur-Shakal stracił przytomność, jednak jego uczniowie wyręczyli go z pierwszych faz walki. Karypto, Wergosil i Carney zniszczyli starożytne berło lisza, które pozbawiło Er-Kurazana, możliwości użycia magii. Następnie Kaeli Karypto, pokonali Lisza w pojedynku na miecza. Po tej walce przebudził się Ur-Shakal, który ( znów ), wbił sztylet Lisza w serce Er-Kurazana, kończąc tym samym Erę Bohaterów.

Zbieżność osób i nicków nie jest przypadkowa ;P .


http://img26.imageshack.us/img26/558/avinionadminrz9.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rugbyrudaslaska.pun.pl www.ls-mods-2011.pun.pl www.polska28.pun.pl www.zgbp.pun.pl www.alchemyrpg.pun.pl